Elly

125

Over mij

Ik ben Elly.

Sinds een 4 jaar gevallan voor een Franse strandwacht. Ben weer overeind gekrabbelt en hij is nog steeds leuk. Nu ga ik deze zomer naar Frankrijk met mijn hebben en houden om te studeren, en samen met mijn inmiddels ex-strandwacht te leven. De ex-strandwacht heet Cédric en we zijn dus nu 4 jaar een samen, naja soms is er wel een afstand van ongeeer 1200km. Binnenkort komt hier dus verandering in en wordt de afstand wat kleiner. Via deze site wil ik jullie een beetje op de hoogte houden over mijn leven daar...Ver van mijn ouders, zus, broers,  andere familie, vrienden, en bijna ex-collega's.

Over mijn reis

De reis gaat naar Grenoble..

Deze stad ligt in de Franse Alpen. Het is de grootste en belangrijkste stad van de Isère.

Ik ga hier Frans leren, en Psychologie studeren.

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

Andorra, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Zwitserland.