Welkom! Bienvenue!

9 augustus 2009

Bonjour, Salut, Coucou,

Dit wordt dan mijn blog, die ik ga proberen om een redelijk bij te houden. Mij kennende wordt dit best lastig. Maar ik ga proberen om jullie op te hoogte te houden van mijn Franse avontuur. Ik heb vandaag een klein beginnetje gemaakt, zoals je ziet staan er wat oude foto's op. Binnenkort komen er ook nieuwe fotos bij!

Als je geweest ben laat dan ook even een berichtje achter!

(dan weet ik tenminste wie geinteresseerd in me is ;) ;) :) )

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Irene:
    9 augustus 2009
    Heey Elly,

Wat leuk om een blog bij te houden.
    Dan kunnen we je toch in de gaten houden ;)
    En op de hoogte blijven van alle nieuwetjes uit Frankrijk.
    Alvast heel veel plezier en succes!

Liefs Irene
  2. anneke:
    10 augustus 2009
    Hey El,

Wel grappig zo'n reisblog, ik zou bij voorbaat al weten dat ik het niet bijhoud hihi.O ja en een zwager zit er voorlopig niet in denk ik voor jou, haha. Nou goed ik ga mij ook richten op mijn Spanje reisje. Trouwens je bent Denemarken vergeten en misschien ben je ook nog in Italië geweest en Monaco was je toch ook geweest? Groetjes,
    Anneke
  3. Alieke Dijk:
    10 augustus 2009
    Heey lieve El!
    Je zit nu bij mij op de bank en wilt dat ik een stukje voor je schrijf. Dus bij deze :P

Kus Alieke
  4. Henrike:
    12 augustus 2009
    Hey Elly,

Ik ga zeker je blog in de gaten houden.
    Ben wel benieuwd wat je daar allemaal gaat uitspoken.

Groetjes Henrike
  5. Ine:
    15 augustus 2009
    He Elly,

leuk zo'n blog! kunnen we op de hoogte blijven van wat je daar allemaal doet!
    Heel veel succes met alles,

groet Ine
  6. eesje:
    17 augustus 2009
    hoi Elly, over 12 uur zijn we onderweg naar dat Frankrijk van je. Om je weg te brengen want je wilt er lange tijd naar toe. Nooit gedacht 4 jaar geleden toen we er op vakantie gingen, dat we jou er eens achter zouden laten. Hopelijk wordt het een goede tijd! je moeder.
  7. Gert en Gerrie:
    18 augustus 2009
    Hey Elly,
    Als het goed is ben je nu onderweg naar Frankrijk. Leuk dat we je zo kunnen volgen. Heel veel geluk daar met alles.

Groetjes,
    Gerrie
  8. Hennie M.:
    18 augustus 2009
    Hallo Elly,
    Een fijne tijd gewenst! Ik ga vast en toe even lezen hoe het met je gaat!